פרסום ב-YOUTUBE

העסק שלכם זקוק ל... אקשן!

מוכן להגביר את מאמצי השיווק של העסק שלך ולהגיע לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים? אל תחפש רחוק יותר משירותי הפרסום המומחיים של in2a Marketing ביוטיוב. עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים, YouTube מציע טווח הגעה ומעורבות ללא תחרות, והצוות  שלנו יכול לעזור לך למנף את הפלטפורמה העוצמתית הזו כדי להשיג תוצאות.

מסעות הפרסום המותאמים אישית שלנו ב-YouTube נועדו למקד לקהל האידיאלי שלך ולהציג את הצעת הערך הייחודית של המותג שלך. ממודעות וידאו פרה-רול מושכות את העין ועד מודעות ממוקדות לרשת החיפוש והתצוגה, יש לנו את הכלים והידע ליצור אסטרטגיית פרסום מקיפה שתספק את התוצאות הדרושות לך.

למה קידום
ב-YOUTUBE

קידום ב-YOUTUBE מציעה מגוון יתרונות שיכולים לעזור לעסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם, כגון:

קידום ביוטיוב תורם לחשיפה מוגברת

חשיפה מוגברת

סרטוני YouTube יכולים להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים לגלות את המותג שלך.

מעורבות מוגברת

מעורבות מוגברת

תוכן וידאו מרתק ובלתי נשכח יותר מטקסט או תמונות, מה שיכול לעזור לבנות אמון ונאמנות עם הקהל שלך.

שיפור שיעורי המרה דרך קידום ביוטיוב

שיפור שיעורי המרה

ערך גבוהה לגולשים ותוכן וידאו מרתק לגולשים שלכם יכולים לשפר משמעותית את אחוזי ההמרה בעסק שלכם

כיצד ליצור ערוץ יוטיוב מוצלח לעסק שלך

 יצירת ערוץ מצליח דורשת אסטרטגיה מתוכננת היטב. להלן השלבים העיקריים שיש לבצע

הגדר את ערכי המותג

 ערוץ ה-YouTube שלך ​​צריך לשקף את האישיות והערכים של המותג שלך. שקול את המסרים, לוח הצבעים, הטיפוגרפיה והסגנון החזותי של העסק.

הגדר ערכי מותג

פיתוח אסטרטגיית תוכן

חשבו על סוגי הסרטונים שאתם רוצים ליצור ועל הנושאים שאתם רוצים לעסוק בהם. ודא שהתוכן שלך תואם את יעדי המותג ותחומי העניין של הקהל שלך.

פיתוח אסטרטגיית תוכן

אופטימיזציה של הסרטונים

השתמש במילות מפתח רלוונטיות בכותרות ובתיאורי הסרטון שלך, והוסף תגים כדי לעזור לסרטונים שלך להופיע בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה של סרטונים

גם העסק שלכם צריך קידום
ב-YOUTUBE

שאלות נפוצות

מסעות פרסום של תשלום לפי קליק (PPC) מאפשרים למפרסמים לשלם עבור מודעה ספציפית שתוצג בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל. אם משתמש לוחץ על המודעה, אזי המפרסם יחויב בסכום כסף מסוים לפי מספר הקלקות שקיבל. PPC גם מאפשר למפרסמים להגדיר תקציבים שונים ולבצע אוטומטית כמה הם מוציאים על סמך נפח הקליקים שהמודעות שלהם מקבלות

ישנה אפשרות לתזמן את זמן המודעות לפי שעות בם תרצו שהמודעה תפעל, להרבה מאוד עסקים תזמון המודעות הוא משמעותי ביותר.

ניתן ואף חשוב מאוד לבחור מילות חיפוש מפתח שליליות בכדיי לא לבזבז תקציב על מילות מפתח שאינן רלוונטיות, גם במהלך הקמפיין יש להסיר שאילתות חיפוש לא רלוונטיות..

עוד שירותי קידום

צ'ק אאוט אחרון לפניי שממריאים

העסק שלך ממריא בעוד...

פופאפ

דברו איתנו ונפתח לכם עולם שלם של רעיונות לעסק