פרסום בפייסבוק

דוהרים למטרה

שיווק ברשתות חברתיות הוא דרך מצוינת להגיע לקהל גדול. פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות והחזקות ביותר, יש לפייסבוק יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. פרסום בפייסבוק הוא אחד מכלי השיווק האפקטיבים והחזקים ביותר לעסקים. פייסבוק מציעה סוגים רבים ושונים של תוכן ומודעות שיכולות לעזור לכל עסק להגיע לקהל יעד בדרכים שונות.

 שירותי השיווק של IN2A MARKETING מבינים שמערך השיווק הדיגיטלי והפרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות צריך להיות מאופיין ומחובר לערכי המותג של העסק ובהתאם להיות מסונכרן במסרים עם מערכי המכירות בכדיי שהמסלול להמרות ומכירות יהיה מסונכרן בכל חלקיו. מחקרים פורצי דרך בעזרת כלי שיווק מתקדמים יספקו לנו מידע מתקדם על קהל הלקוחות של כל עסק אשר בעזרתם נדע לייצר את המסר והקריאייטיב המתאים ולמקסם את פוטנציאל הפרסום והחשיפה של העסק שלכם.

 

המסלול המנצח לפרסום בפייסבוק

SAILING TOWARDS YOUR GOALS

הגישה שלנו לפרסום בפייסבוק

ב-IN2A Marketing, אנו נוקטים בגישה מונעת נתונים לפרסום בפייסבוק. אנו משתמשים בטכניקות מיקוד ומעקב מתקדמות כדי ליצור קמפיינים מותאמים אישית שמניבים תוצאות. אנו עובדים עם כל לקוח בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את היעדים העסקיים, קהל היעד והנוף התחרותי של העסק, בכדיי ליצור מודעות שיהדהדו עם הקהל הנכון המדויק ובעל הסיכויים הגבוהים ביותר להפוך ללידים ולהניע המרות. אנו ננטר ונבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את החזר הההשקעה הטוב ביותר האפשרי מתקציב הפרסום בפייסבוק.

למה פרסום בפייסבוק כל כך עובד

הגדרת תקציב מדויק

בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק ניתן להתאים תקציב מדויק לקמפיין. שליטה מלאה בתקציב היומי השבועי והחודשי. תכנון תקציב לקמפיין מהווה את נקודת הפתיחה של קמפיין פרסום מוצלח

בחירת קהל מותאם

סינון ופילוח קהלים לפי תחומי עניין, גילאים, מיקומים גאוגרפיים וקהלים דומים לקהל שלכם יעזור לכם למקד את קהל היעד לייצר קהלים חדשים ולהגיד את קהל היעד של המותג שלכם.

שיווק מחדש

קמפיין רימרקטינג לשיווק מחדש של המוצרים שלכם לקהל אשר ביקר באתר שלכם, רשימת לקוחות, ולקוחות קיימים, זקוקים רק להצתה מחדש של הניצוץ בדרך לרכישה.

מודעות מותאמות ללקוחות

מודעות פייסבוק הן כלי עוצמתי, בעזרת פילוח נכון של הקהל ניתן להתאים מודעה עם מסר מדויק לקהל היעד, וקריאייטיב מניע לפעולה הרצויה

הבנת צרכי לקוח

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא כלי עוצמתי להבנת צרכי לקוח, הבנה של צרכי הלקוח הינה פקטור מרכזי ביצירת מסר מותאם וקמפיין מדויק אשר מספק מענה אופטימלי ומניעה לפעולה

חשיפה ומיתוג

חלון הראווה שלך לעסק מתחיל איפה שכולם נמצאים, רואים אותכם שומעים עליכם, מתחילים לדבר על המותג שלכם, בונים אמון, זהו המסלול לרכישה של המוצר/שירות שלכם.

הבנת לקוח תהליך חיוני לשיווק בפייסבוק

פרסום יעיל בפייסבוק מתחיל בהבנת הלקוח

בכדיי לפרסם בצורה יעילה בפייסבוק אחד המרכיבים החשובים והקריטים ביותר הינה הבנת הלקוח. פייסבוק היא כלי שיווקי אדיר ( במידה ועושים בה את השימוש הנכון)  להבנת הלקוח – מעבר לכליי הניטור אשר קיימים במערכת הפרסום בפייסבוק, ניתו גם ללמוד על הלקוחות באופן ישיר דרך הצורה בה הם מגיבים לעמוד העסקי ולתוכן שלכם, לייקים, תגובות, שיתופים והפיכת פוסטים שלכם לויראלים ברשת. 

הבנה חכמה של הלקוח תוכל לענות על צרכי הלקוחות, שביעות רצון מהמוצר/שירות, סיבות להשלמת פעולה או אי השלמת פעולה, ותספק עוד ערוץ פרסומי אשר מספק מידע ללקוחות שלכם.

בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק והבנה נבונה של לקוחותיכם, תוכלו לספק מעטפת פרסומית אשר מספקת גירוי ללקוחות קיימים, עונה על ספקות ושאלות לגולשים אשר מתעניינים במוצר, ומיתוג העסק שלכם בפייסבוק ועוד מגוון יתרונות ופתרונות בהם תוכלו להכיר יותר את הלקוחות שלכם.

אמון בין לקוח לעסק הינו הגורם המשפיע ביותר על רכישה, נוכחות שלכם ברשתות חברתיות ואקטיביות במישור הזה מספקים אמון והגברת ערך המותג. 

אנו ב- IN2A MARKETING מבצעים מעקב גם אחר הדף העסקי והקשר הישיר בין העסק ללקוחות\ עוקבים של העסק, בכדיי לספק תוכן פרסומי וקריאטיבי אשר מתחיל בהבנת השכבה הראשונה והישירה של הלקוחות שלכם ובניית אמון צרכני ביניכם. בקצרה אנו נמקסם לכם את הפוטנציאל הפרסומי ונמתג אתכם ברשת החברתית הגדולה בעולם.

 

צריכים לידים מפייסבוק?
הגיע הזמן שנדבר

אז איך מתחילים קמפיין לפרסום בפייסבוק?

לפייסבוק יש מגוון תכונות שיכולות לעזור במאמצי השיווק. דפי פייסבוק מאפשרים לבנות קהילה סביב המותג, להגדיר את נראות העסק במדיה החברתית,להכיר וללמוד את הלקוחות של העסק שלכם הרצונות שלהם ואת המקומות בהם תוכלו לשפר את העסק.

יצירת דף עסקי הוא השלב הראשון בתהליך, לאחר יצירת דף עסקי יהיה ניתן לפתוח חשבון פרסום מודעות ולהתחיל בבניית קמפיין בפייסבוק.

בעזרת דף פייסבוק עסקי אשר בנוי באופן בו יהיו את האמצעים הטכנלוגים והפיצ'רים המתאימים תוכלו לתקשר עם הלקוחות שלכם ואלו אשר מתענינים במוצר/שירות, ובו בזמן להיות קשובים להם, תוכלו לענות על צרכי הלקוחות שלכם ולהגיע לפתרון מהיר וממוקד, ולפרסם בפייסבוק באופן יעיל וויראלי.  

פלטפורמת המודעות של פייסבוק היא נוף שמשתנה ללא הרף ולא תמיד קל להחליט אילו סוגי מודעות הכי מתאימים למוצר או לשירות שלכם. הצעדים הראשונים בתחילת מסע הפרסום בפייסבוק הם:

 

הגדרת מטרת קמפיין

הגדרת מטרת הקמפיין

מערכת סינון קהלים בפייסבוק

סינון קהל יעד מועדף

בחירת שפת מותג

בחירת שפת מותג

בניית תקציב

בניית תקציב

מהו קמפיין ממומן בפייסבוק ואיך עבודה נכונה יכולה להטיס לי את העסק?

קמפיין ממומן הוא שירות פרסום בפייסבוק המאפשר לעסקים לקדם את התכנים והמוצרים שלהם לקהל יעד ממוקד. זוהי דרך מצוינת עבור עסקים להגדיל את הקהל, התנועה לאתר\דף עסקי וערך המותג.

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת מגוון רחב של סוגי קמפיינים:

  • קמפיין להעלאת מודעות המותג
  • קמפיין מעורבות
  • קמפיין לידים
  • קמפיין המרות
  • קמפיין לחנויות וירטואליות


השלב הראשון בהקמת קמפיין ממומן בפייסבוק הינו הגדרת מטרת הקמפיין. בעזרת איפיון נכון ומדויק של מטרות הקמפיין יהיה ניתן לבחור את הערוץ וסוג הקמפיין המתאים ביותר בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק.

השלב השני הוא בחירת תקציב לקמפיין. תקציב הקמפיין צריך להתבסס על גודל הקהל הרצוי, אותו ניתן להעריך על ידי שימוש בנתוני מחקרי שוק ונתוני מסעות פרסום קודמים, על ידי סקר קהל היעד ומעקב אחר פעילותם המקוונת, או על ידי בדיקת שיעורי פרסום באינטרנט.

השלב השלישי הוא יצירת אסטרטגיית קמפיין שתתווה את: סוגי הקהלים, שפת הקריאטיב למותג,הטמעת כליי ניטור ,תכנון יעדים ותכנון והתאמה לתנאים דינאמיים ומשתנים של השוק.

השלב הרביעי ביצירת קמפיין מוצלח הוא עיצוב המודעה. המודעה צריכה להיות יצירתית, רלוונטית ומושכת כדי שתוכל למשוך את תשומת הלב של הקהל שלה. ולגרום להם להרגיש משהו. המודעה צריכה להיות מסוגלת להעביר את הרעיון בצורה יעילה והיא צריכה לדבר בעד עצמה.

השלב החמישי הינו בחירת תזמון המודעות.

השלב השישי בחירת מקומות אסטרטגיים בהם תוצג המודעה ( סטוריז, אינסטגרם, מרקט פלייס אפליקציות ועוד…)

השלב השביעי הוא תהליך אופטמיזציה ומעקב אחריי הקמפיין ונקיטת פעולות לשיפור מדדים בזמן הקמפיין

 על מנת להפוך קמפיין פרסום בפייסבוק לסיפור הצלחה , תכנון, אסטרטגיה ואופטימיזציה הם שם המשחק, חשוב מאוד שכל שלב בתהליך יהיה מחושב ומנוהל היטב.

ב-IN2A MARKETING תקבלו מסלול מהיר להצלחת הקמפיינים בפייסבוק, תהליך עבודה מסודר,שקיפות מלאה על תהליך הקמפיין ודוחות חודשיים. 

 

אז איך מגיעים לקהל היעד בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק?

המרכיב המשמעותי והאפקטיבי של פלרטפורמת הפרסום בפייסבוק הינה האפשרות לפלח קהלי יעד אשר להם יוצגו מודעות הפרסום.

בכדיי שהעסק שלך יגיע לאנשים הנכונים, אתה צריך להבין את הדמוגרפיה שלהם. איפה הם גרים? איזה סוג של מוצרים הם מחפשים? מה הגילאים שלהם?איפה הם גולשים, במה הם מתעניינים, האם הם נשואים? לפניי לידה? ועוד נתונים שיעזרו לפלח את קהל היעד.

בהתחשב בנקודות נתונים אלו ועוד רבות אחרות, מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך למקד ללקוחות בפייסבוק שמתעניינים במוצרים או בשירותים שלך.

תהליך בחירת הקהל מתחיל בהגדרת קהל היעד של העסק – ניתן לבחור את קהל היעד של העסק על סמך נתונים דמוגרפיים, מיקום, תחומי עניין, התנהגויות והעלאת רשומת לקוחות קיימת. אתה יכול גם ליצור קהלים מותאמים אישית המורכבים מאנשים שביקרו באתר שלך וגילו עניין במוצרים שלך בעבר,קהל אשר ביקר בדף העסקי, קהל אשר יצר אינטרקציה עם מודעות וקהל אשר צפה בוידאו. לאחר מכן פייסבוק תציג להם מודעות הקשורות למה שהם ראו בעבר על מנת להגביר את המעורבות ואת שיעורי ההמרה.

אפשרויות המיקוד מאפשרות להגיע ללקוחות פוטנציאליים על סמך מידע דמוגרפי, עניין ומיקום. נתונים "דמוגרפיים" כוללים מידע כגון גיל ומין בעוד שנתוני "עניין" מתבססים על נתוני גלישה של לקוחות אשר השירות/המוצר שלך יכול להתאים לה, נתוני "מיקום" מספקים מיקומים גיאוגרפים בהם תרצו לפרסם.

דוגמה למיקוד דמוגרפי תהיה עסק שמכוון לנשים בשנות ה-30 המאוחרות לחייהן המתגוררות בתל אביב. ומעוניינים ללמוד עוד על מוצר חדש.

כל עסק רוצה להגיע לאנשים שמתאימים לפרופיל קהל היעד שלהם, פלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא אחת הדרכים היעילות ביותר בהם ניתן באמצעות עבודה מקצועית ונכונה להגיע לקהל יעד מדויק ולהמיר לקוחות פוטנציאליים לרוכשים ויצירת לקוחות מעורבים.

רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק הוא דרך מצוינת להגיע לאנשים שכבר הביעו עניין במוצר/ שירות או במותג שלך. קמפיין רימרקטינג בפייסבוק עוזר להגיע ללקוחות פוטנציאליים שהראו כבר עניין במוצר\שירות שלכם וביקרו באתר או בדף נחיתה שלכם בעבר, הקמפיין מיועד לקהל אשר ביצע המרות באתר וגולשים אשר ביקרו באתר אך לא השלימו רכישה.

לקהל גולשים זה ישנו פוטנציאל גבוהה להשלים המרה/רכישה של המוצר/שירות שלכם מכיוון שהם כבר הראו רמה מסוימת של עניין במוצר או בשירות אותו אתם מציעים.
יהיה ניתן לסווג גם את קהל הרימרקטינג לפי סוגים שונים של פרמטרים כמה מהפרמטרים הפופלרים והמוכרים:

  • קהל אשר ביקר באתר
  • גולשים אשר ביקרו בעמוד מסוים באתר.
  • גולשים אשר היו בעמוד תשלום
  • גולשים אשר שהו פרק זמן מסוים באתר

    ועוד מגוון פרמטרים בהן ניתן לסווג את קהל הרימרקטינג ולהתאים לכל סוג קהל מודעת מותאמת שתניע לפעולה

 

הפוטנציאל בקהל רימרקטינג הינו גבוהה במיוחד מכיוון שהם הביעו עניין בעבר ובעזרת מודעות רימרקטינג וקמפיינים חכמים, תוכלו להחזיר את רמת הגירוי והעניין לביצוע ההמרה, תוכלו לענות על שאלות, אשר ייתכן ועדיין פתוחות מבחינת הלקוח, תוכלו לעדכן מבצעים והנחות ובהתאם גם תחזקו המותג שלכם ע"י נוכחות משמעותית ברשת.

אז אייך כדאי לבצע קמפיין רימרקטינג בפייסבוק

בכדיי לתכנן נכון קמפיין רימרקטינג בפייסבוק כדאי ליישם כמה יסודות בסיסיים לקמפיין:

1. אסטרטגיית שיווק מחדש – כדאי ליצור תוכנית כיצד למקד את המודעות בפייסבוק על סמך היעדים העסקיים שהגדרתם. תכנון אסטרטגייה נכון הינו מרכיב קריטי בהצלחת הקמפיין, מוטב לתכנן את הקמפיין לפי יעדים לטווח הקצר ויעדים לטווח הארוך.
בתהליך התכנון תחלקו את תקציב מודעות הפרסום בפייסבוק לסוגיי הקהלים ותקציב מיועד לכל סוג של קהל לפי סיכויי פוטנציאל ההמרה הגבוהה ביותר.

2. קהל יעד לשיווק מחדש – מומלץ למיין את קהל הרימרקטינג על סמך היעדים העסקיים שהוגדרו בתוכנית העסקית לשיווק מחדש בפייסבוק. מיון נכון של קהלים יעזור לדעת את גודל הקהל ותכנון נכון של התקציב לכל סוג קהל ביחס לפוטנציאל המרה. כדאי לסווג את הקהל לפי נתוני פרופיל צרכן, דבר זה יעזור לכם להתאים מסר מתאים.

4. מבנה וסוג קמפיין – מבנה הקמפיין יותאם לשעות בהן העסק עובד, מיקום גאוגרפי למיקוד, וסוג הקמפיין בהתאמה לקהל אותו תרצו לעודד לבצע פעולה באתר, או יצירת מודעות לחיזוק המותג. במבנה הקמפיין תוכלו גם לייעד את תקציב הפרסום בפייסבוק לפי ימים, ואירועים אשר יכולים להשפיע על רווחיות העסק. ( דוגמא: עסק אשר מתעסק במכירת פרחים ישנו סיכוי גבוהה ביותר שירצה לייעד תקציב פרסום גבוהה יותר לכבוד יום האהבה, או לחילופין ביום שישי בכדיי לעודד קניית פרחים לשולחן לשבת.

3. יצירת מודעה – מודעות לשיווק מחדש צריכות קריאייטיב עם מסר מותאם לקהל היעד, כדאי ליצור את המודעות מותאמות לכל סוג קהל לו תרצו לעשות את קמפיין השיווק מחדש, ומסר מותאם לפי הפרופיל צרכני של כל קהל יעד.

4. בקרת איכות מודעות – בכדיי לדעת מהן המודעות אשר מספקות ריאקציה משמעותית יותר מהקהל כדאי ליישם יותר ממודעה אחת לקמפיין, ובכך לבדוק לאילו מודעות הקהל מגיב יותר ובכך גם ישנה אפשרות לשפר את יחס ההמרה והעלות להמרה.

5. מדידת תוצאות – בסופו של יום כל קמפיין צריך להיות תחת מעקב מתמיד ומדידה בכדיי להיות תמיד עם היד על הדופק על איכות ורמת הקמפיין ושהקמפיין אכן על המסלול הנכון להשגת היעדים העסקיים. שיפור מודעות, שינויי תקציב לקהל יעד בהסתמך על תוצאות, ואופטמזציה להגדרות הקהלים משפרים משמעותית את יעילות הקמפיין, מדידת תוצאות ואופטימזציה ייעלו גם את הקמפיינים המוצלחים ביותר.

שאלות נפוצות

מסעות פרסום של תשלום לפי קליק (PPC) מאפשרים למפרסמים לשלם עבור מודעה ספציפית שתוצג בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל. אם משתמש לוחץ על המודעה, אזי המפרסם יחויב בסכום כסף מסוים לפי מספר הקלקות שקיבל. PPC גם מאפשר למפרסמים להגדיר תקציבים שונים ולבצע אוטומטית כמה הם מוציאים על סמך נפח הקליקים שהמודעות שלהם מקבלות

ישנה אפשרות לתזמן את זמן המודעות לפי שעות בם תרצו שהמודעה תפעל, להרבה מאוד עסקים תזמון המודעות הוא משמעותי ביותר.

ניתן ואף חשוב מאוד לבחור מילות חיפוש מפתח שליליות בכדיי לא לבזבז תקציב על מילות מפתח שאינן רלוונטיות, גם במהלך הקמפיין יש להסיר שאילתות חיפוש לא רלוונטיות..

עוד שירותי קידום

צ'ק אאוט אחרון לפניי שממריאים

העסק שלך ממריא בעוד...

פופאפ

דברו איתנו ונפתח לכם עולם שלם של רעיונות לעסק